Скрипторий: Monster - leopard seal (howl of the wild)
Назад к списку всех объектов Howl Of The WildКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - leopard seal (howl of the wild)
Leopard Seal
Creature 4
Large
Animal
Description
Leopard seals are a large species of seals, often growing up to ten feet long. They're the only species of seal known to pursue humanoids.
Recall Knowledge - Animal ( Nature): DC 19
Unspecific Lore: DC 17
Specific Lore: DC 14
Recall Knowledge - Animal ( Nature): DC 19
Unspecific Lore: DC 17
Specific Lore: DC 14
Source Howl of the Wild
Perception +13; darkvision, scent (imprecise) 40 feet, whisker sense 60 feet
Skills Acrobatics +8, Athletics +14, Stealth +10
Str +6, Dex +4, Con +3, Int -4, Wis +1, Cha +2
Deep Breath A leopard seal can hold its breath for 30 minutes.
Protective Blubber A leopard seal treats environmental cold effects as if they were one step less extreme (incredible cold becomes extreme, extreme cold becomes severe, and so on).
Whisker Sense A leopard seal can use its whiskers to sense vibrations as a precise sense at the listed range, but only underwater.
AC 20; Fort +12, Ref +14, Will +8
HP 65
Speed 15 feet, swim 40 feet
Melee Grab jaws +12 [+7/+2], Damage 2d8+6 piercing plus Melee agile), Damage 2d6+6 bludgeoning tail +12 [+8/+4] ( Aquatic Ambush 50 feet.Predatory Slam prone on a failure. Requirements The leopard seal is in water; Effect The leopard seal travels up to 40 feet, ending its movement on land. Enemies adjacent to the leopard seal when it ends its movement take 2d10 bludgeoning damage (DC 21 basic Reflex save) and are knocked
Perception +13; darkvision, scent (imprecise) 40 feet, whisker sense 60 feet
Skills Acrobatics +8, Athletics +14, Stealth +10
Str +6, Dex +4, Con +3, Int -4, Wis +1, Cha +2
Deep Breath A leopard seal can hold its breath for 30 minutes.
Protective Blubber A leopard seal treats environmental cold effects as if they were one step less extreme (incredible cold becomes extreme, extreme cold becomes severe, and so on).
Whisker Sense A leopard seal can use its whiskers to sense vibrations as a precise sense at the listed range, but only underwater.
AC 20; Fort +12, Ref +14, Will +8
HP 65
Speed 15 feet, swim 40 feet
Melee Grab jaws +12 [+7/+2], Damage 2d8+6 piercing plus Melee agile), Damage 2d6+6 bludgeoning tail +12 [+8/+4] ( Aquatic Ambush 50 feet.Predatory Slam prone on a failure. Requirements The leopard seal is in water; Effect The leopard seal travels up to 40 feet, ending its movement on land. Enemies adjacent to the leopard seal when it ends its movement take 2d10 bludgeoning damage (DC 21 basic Reflex save) and are knocked